5/23/12

kolejny krok po selekcji - umowa finansowa

Aby środki przeznaczone na Asystenturę mogły zostać przelane na konto Asystenta, niezbędne jest podpisanie oficjalnej umowy finansowej pomiędzy uczestnikiem a Agencją Narodową Programu "Uczenie się przez całe życie". Procedura nie mogłaby być prostsza.

Wystarczy wypełnić krótką ankietę w systemie on-line (OnLine FRSE), przez który złożony został wcześniej nasz wniosek. Podajemy w niej nasze dane osobowe i numer konta na które przelane mają zostać środki. Chociaż można podać konto złotówkowe, zaleca się raczej podanie konta w Euro, aby uniknąć ewentualnych strat na przewalutowaniu (zwłaszcza kiedy jedziemy do kraju Strefy Euro). Ja osobiście podałam numer mojego konta portugalskiego, które założyłam jeszcze podczas Erazmusa (rok akademicki 2008/09) i którego używałam również podczas mojego Wolontariatu Europejskiego (październik 2010 - czerwiec 2011). Wypełnioną ankietę należy wydrukować, załączyć do niej kopię dowodu osobistego i wysyłać pocztą do Agencji (w tym roku do dnia 1 czerwca).

Agencja, na podstawie podanych przez nas danych, przygotowuje umowę finansową i udostępnia ją nam w systemie OnLine FRSE. Po sprawdzeniu wszystkich danych należy tę umowę wydrukować w dwóch egzemplarzach, podpisać i odesłać pocztą tradycyjną do Agencji. Jeden egzemplarz, podpisany przez Agencję Narodową, zostanie nam odesłany z powrotem.

Środki zostaną przelane na podane przez nas konto w ciągu 45 dni od czasu podpisania umowy przez obie strony.

No comments:

Post a Comment