5/17/12

wyniki selekcji

Dnia 16 maja 2012 r. Zarząd Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (Polska Agencja Narodowa Programu "Uczenie się przez całe życie") podjął decyzje selekcyjne dot. akcji "Asystentury Grundtviga". Mój projekt, 10-cio miesięczna Asystentura w Stowarzyszeniu Spin i Urzędzie Dzielnicy Carnide w Lizbonie (Portugalia), uzyskał dofinansowanie!

Jedną z części składowych mojego projektu jest dokumentowanie jego przebiegu na tym blogu. Będzie on prowadzony głównie po Polsku i Portugalsku. Część informacji będzie również dostępna po Angielsku.

Moja Asystentura rozpocznie się w Październiku 2012. Do tego czasu postaram się opisać tutaj główne założenia akcji "Asystentury Grundtviga", proces aplikacyjny i moje przygotowania do wyjazdu. Przybliżę również wszystkim mój projekt i partnerów zaangażowanych w jego realizację.

No comments:

Post a Comment