10/12/12

Biuro ds. Osób Starszych i Akademia Seniora

Główny budynek Urzędu Dzielnicy

Oficjalnie rozpoczęłam moją Asystenturę w Spinie! Po spotkaniu organizacyjnym wszystkich pracowników (w tym nowych Wolontariuszy Europejskich) stwierdzam, że ilość pracy jest zatrważająca. Od razu zostałam rzucona na głęboką wodę i będę całkowicie odpowiedzialna za Warsztaty Grundtviga, które odbędą się już w Listopadzie! Ale o tym później...

Dzisiaj był mój pierwszy dzień w Urzędzie Dzielnicy. Poznałam wszystkich pracowników Biura ds. Osób Starszych i zostałam oprowadzona po budynku Akademii Seniora (Uniwersytet Trzeciego Wieku Dzielnicy Carnide). Muszę przyznać, że zostałam bardzo mile zaskoczona organizacją i warunkami w jakich Seniorzy uczą się w Espassus 3G (oficjalna nazwa budynku; „espassus” nie jest słowem portugalskim, ale może być rozumiane jako „miejsce”, „3G” to skrót od „trzy generacje”, ponieważ Espassus 3G ma być miejscem spotkań międzypokoleniowych).

Razem z moją koordynator ustaliłyśmy, że będę pracować w Biurze ds. Osób Starszych w czwartki (chociaż czasami mogą to być również inne dni, ale o tym później). Na początku chciałabym poznać lepiej zajęcia oferowane w Akademii Seniora, oczywiście na pierwszy ogień pójdzie Angielski i teatr, potem informatyka, nauka czytania i pisania oraz gry i zajęcia wzbogacające kulturowo.

Wejście do Espassus 3G

No comments:

Post a Comment